Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
8 lipca 2020

Umów się online, szybko i sprawnie załatwisz urzędową sprawę!

Drukuj

Oszczędzając czas, możesz elektronicznie ustalić wizytę w Urzędzie Miejskim. Dzięki nowemu kalendarzowi i spotkaniu umówionemu online, będziesz pewien, że danego dnia szybko i sprawnie załatwisz urzędową sprawę.

Do użytku mieszkańców została oddana nowa wersja elektronicznego kalendarza klienta. Wcześniej korzystając z kalendarza można było umówić się tylko w sprawie złożenia dokumentów o prawo jazdy oraz w sprawach rejestracyjnych. Teraz każdy zainteresowany będzie mógł umówić się, aby załatwić wszystkie usługi, do których obowiązuje system kolejkowy. – Wystarczy wejść na stronę www.kalendarz.dg.pl, wybrać termin i zapisać się na wizytę. Później we wskazanym terminie udać się do urzędu i bez kolejki załatwić sprawę – mówi Paweł Gradzik, Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich.

Kalendarz obowiązuje do takich wydziałów, jak:

  • Wydział Geodezji i Kartografii
  • Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Polityki Społecznej

Dzięki kalendarzowi, klient będzie mógł ustalić najbardziej dogodny termin wizyty w urzędzie z wyprzedzeniem nawet do 14 dni. Warto zaznaczyć, że osoby umówione online mają pierwszeństwo w podchodzeniu do stanowiska i załatwianiu spraw.

W ustalonym terminie, nie wcześniej niż 30 minut przed umówioną godziną wizyty, należy podejść do biletomatu i wpisać swój numer telefonu. Następnie system go autoryzuje i sprawdza, czy dana wizyta była faktycznie umówiona. Jeśli poprawnie zweryfikowano wizytę, klient otrzyma bilet, który daje preferencyjne miejsce przed pozostałymi oczekującymi. Jeśli osoba umówiona przez kalendarz się spóźni, traci możliwość skorzystania z usługi.

Jeśli zainteresowanie daną usługą jest duże, trzeba się liczyć z lekkim przesunięciem czasowym wizyty.

***

INSTRUKCJA OBSŁUGI KALENDARZA:

  1. W przeglądarce internetowej wpisz adres: kalendarz.dg.pl lub odwiedź miejską stronę internetową www.dg.pl i przejdź do zakładki „Dla Mieszkańców” i dalej „Kalendarz – umawianie online”.
  2. Wybierz interesujący Cię temat wizyty i kliknij w odnośnik.
  3. Następnie zaznacz dzień i godzinę, kiedy chcesz załatwić sprawę.
  4. Wypełnij formularz i zapisz się na wizytę.

Ważne: podaj aktualny numer telefonu i adres e-mail. Będzie potrzebny do weryfikacji wizyty w urzędzie.

Na podany adres e-mail otrzymasz poniższą wiadomość. Nie odpisuj na nią.

Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej potwierdza umówioną wizytę:

Klient Piotr (imię przykładowe)
Usługa R: Rejestracja działalności gospodarczej
Data wizyty 08/06/2020
Godzina wizyty 08:40
Numer telefonu Klienta (identyfikator): 48662138278

Jednocześnie przypominamy, iż minimum 10 minut przed zaplanowaną wizytą, należy pobrać bilet z terminala biletowego „Potwierdzenie umówionej internetowo wizyty (U)” – na dowolnym biletomacie.
Pobranie biletu odbywa się poprzez wpisanie numeru telefonu (identyfikatora) Klienta na monitorze dotykowym automatu biletowego. Numer należy wpisać w formacie 48xxxxxx. Nieodebranie biletu po zaplanowanej godzinie powoduje anulowanie ustalonej wizyty. W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer telefonu Klienta (identyfikator) należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów.

Proszę pamiętać, iż godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie, dlatego w uzasadnionych przypadkach rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego Klienta.

Informujemy, iż zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.

Nieodwoływanie wizyt to jedna z głównych przyczyn ograniczonej dostępności do usług. Jeśli więc nie może Pan/Pani skorzystać z umówionej wizyty – proszę o jej odwołanie, dzięki czemu będzie mógł skorzystać inny Klient. Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie w przesłany link.

 

 

Czytaj więcej

Nieruchomości

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży bezprzetargowej

Komunikaty

wykaz nieruchomości gruntowych przeznaczonych do najmu

Komunikaty

wykaz nieruchomości gruntowych przeznaczonych do najmu

Strona główna

Od fotografii do własnej galerii