Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
26 lutego 2021

W styczniu cała Polska dowiedziała się o MKS-ie

Drukuj

MKS Dąbrowa Górnicza dobrze radzi sobie na parkiecie, budzi duże zainteresowanie kibiców i często gości w mediach.

W pierwszym miesiącu 2021 r. medialne informacje dotyczące koszykarskiego klubu z Dąbrowy Górniczej dotarły do 38,2 mln osób. W Polsce mieszka ok. 38 mln osób. A zatem statystycznie każdy mieszkaniec naszego kraju miał możliwość dowiedzieć się o sportowych poczynaniach dąbrowskich zawodników.

To oczywiście statystyka, ale przykład ten dobrze obrazuje, jakim zainteresowaniem cieszą się ligowe rozgrywki z udziałem MKS-u. Ponad 38 mln to łączna liczba odbiorców 757 informacji, które na temat zespołu pojawiły się w radiu, telewizji, prasie i internecie.

MKS to silna marka. Zliczając nakłady pism, słuchalność radia i oglądalność telewizji, a także liczbę użytkowników internetowych portali, w których była mowa o dąbrowskim zespole, informacje związane z klubem w styczniu mogły potencjalnie dotrzeć aż do 1,5 mld osób.

O MKS-ie mówi się i pisze nie tylko w mediach lokalnych, ale też tych z innych regionów i ogólnopolskich. Wśród tytułów można wymienić m.in. Przegląd Sportowy, RMF FM, Polskie Radio, onet.pl, interia.pl czy sportowefakty.wp.pl.

Od 29 grudnia do końca stycznia, 6 z 7 meczów MKS-u zagościło w sportowych kanałach telewizji Polsat. Tym sposobem spotkania dąbrowskiej drużyny były najczęściej pokazywanymi spośród zespołów występujących w ekstraklasie. Najbliższe cztery potyczki dąbrowian również będą do obejrzenia na telewizyjnym ekranie.

MKS Dąbrowa Górnicza to także duże pole do działań promocyjnych, co szczególnie powinno zainteresować sponsorów. Wartość ekspozycji nazw i logotypów firm na parkiecie, bandach, banerach czy strojach, liczona jako ekwiwalent reklamowy, w styczniu wyniosła 3,6 mln zł. Jak widać, MKS-em warto zainteresować się nie tylko ze względu na grę.

27 lutego, w meczu 26.kolejki Energa Basket Ligi, MKS Dąbrowa Górnicza podejmie Arged BMSlam Stal Ostrów Wielkopolski. Spotkanie będzie można zobaczyć w Polsacie Sport Extra. Początek o godz.17.35. Więcej o meczu na stronie https://www.dabrowa-gornicza.pl/aktualnosci/wracaja-do-gry/

PK

Czytaj więcej

Nieruchomości

Przetarg na sprzedaż nieruchomości położonej w rejonie ul. Kazdębie

Kultura

Weekend w mieście

Wiadomości

Dzień Ziemi w parku Zielona

Rekreacja

Nadrzędny cel: wygrać derby