Dostępne skróty klawiszowe:
20 kwietnia Zarząd Transportu Metropolitalnego ponownie otworzył Punkty Obsługi Pasażera.
POP są dostępne, jednak korzystać z nich można z uwzględnieniem wprowadzonych zasad bezpieczeństwa. Zmienione zostały godziny otwarcia punktów:
- poniedziałek, środa oraz piątek: 8:00 – 15:00
- wtorek i czwartek: 10:00 – 18:00
- soboty, niedziele i święta: nieczynne.
W godzinach od 10:00 do 12:00 obsługiwani są tylko seniorzy. W punkcie otwarte będzie tylko jedno stanowisko, a tym samym będzie mógł wewnątrz przebywać tylko jeden pasażer. Korzystający powinni stosować się do zaleceń rządowych oraz Zarządu Transportu Metropolitalnego, zachowywać zasady bezpieczeństwa, a podczas obsługi stosować się do wskazówek pracowników Punktów Obsługi Pasażera.
W Punktach Obsługi Pasażera można składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP oraz zakodować na karcie ulgę. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę. Można również uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji.
Lista punktów:
W związku ze stanem epidemii oraz dynamicznymi zmianami, pasażerowie przed podróżą powinni sprawdzać aktualny rozkład jazdy na stronie https://rj.metropoliaztm.pl/
W wyniku wdrażania wielu korekt, niestety nie jest możliwe zamieszczanie aktualnych informacji na wszystkich przystankach. Na najważniejszych z nich znajdują się tablice SDIP, które pokazują, za ile minut przyjedzie oczekiwany autobus lub tramwaj. Aktualną informację o odjazdach można uzyskać również dzwoniąc na bezpłatną infolinię 800 16 30 30 lub korzystając z aplikacji mobilnych.