Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
18 maja 2020

Urząd Miejski online i telefonicznie

Drukuj

Zanim przyjdziesz do Urzędu Miejskiego, zadzwoń lub napisz maila, bo może nie musisz wychodzić z domu. Telefonicznie lub mailowo uzyskasz informację, czy sprawę można załatwić zdalnie oraz czy jest ona obecnie konieczna.

Od 16 marca, ze względu na obostrzenia wprowadzone w całym kraju, zmienił się tryb pracy Urzędu Miejskiego. Mniej spraw załatwianych jest bezpośrednio, więcej zdalnie – telefonicznie, korespondencyjnie, mailowo czy przez platformę ePUAP.

Najpilniejsze sprawy, które załatwiane są bez konieczności wcześniejszego umawiania to:

  • sporządzenie aktu zgonu,
  • uznanie ojcostwa wraz z wydaniem aktu urodzenia dziecka (pozostałe akty urodzenia online),
  • odbiór dowodu osobistego.

Od 16 kwietnia każda osoba przebywająca w miejscu publicznym musi zakrywać usta i nos, np. maseczką, szalikiem lub chustą wielofunkcyjną, dlatego prosimy o osłonięcie twarzy w trakcie wizyty w Urzędzie Miejskim.

Kasa Urzędu Miejskiego jest nieczynna. Wszystkie przelewy możesz uregulować online.

Ze względu na dużą liczbę osób dzwoniących, PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ podczas próby połączenia się z Urzędem Miejskim. W konkretnych sprawach  prosimy o kontakt z odpowiednim wydziałem – numery telefonów znajdują się poniżej. Nie dzwoń na ogólną infolinię urzędu – WYBIERZ BEZPOŚREDNIO NUMER WYDZIAŁU, z którym chcesz się skontaktować  – to ułatwi załatwienie sprawy.

Dane kontaktowe do wydziałów Urzędu Miejskiego

Urząd Stanu Cywilnego

Lista spraw, które załatwiane są drogą elektroniczną na ePUAP za pomocą profilu zaufanego:

  • wydanie odpisu aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu,
  • wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym,
  • rejestracja dziecka.

Lista spraw, które załatwiane są drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP – opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP/system Sekap/:

  • sprostowanie aktu stanu cywilnego,
  • transkrypcja aktu stanu cywilnego,
  • uzupełnienie aktu stanu cywilnego,
  • wydanie odpisu aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu,
  • wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym,
  • rejestracja dziecka,
  • wpisanie wyroku rozwodowego orzeczonego za granicą,
  • zgłoszenie jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego.

Wszystkie pozostałe sprawy wymagają kontaktu telefonicznego.

WYDAWANIE ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO:
telefon kontaktowy: 32 295 67 27
 
UZNANIE OJCOSTWA I REJESTRACJA AKTÓW ZGONU:
telefon kontaktowy: 32 295 67 94

INFORMACJA DOTYCZĄCA ETAPU REALIZACJI ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW:
telefon kontaktowy: 32 295 67 38

REJESTRACJA AKTÓW URODZENIA I MAŁŻEŃSTWA:
telefon kontaktowy:
32 295 67 22
32 295 68 16
32 295 68 14

 Email Urzędu Stanu Cywilnego: usc@dg.pl

Zgłoszenie zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego dokonuje tylko jedna osoba.

Zgłoszenia zgonu mogą dokonać:

  • małżonek(ka) osoby zmarłej,
  • krewni zstępni (np. dziecko),
  • krewni wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
  • krewni boczni do 4. stopnia pokrewieństwa (np. brat),
  • powinowaci w linii prostej do 1. stopnia (np. teść, teściowa).

Osoby te mogą dokonać zgłoszenia zgonu również przez pełnomocnika będącego osobą fizyczną.

W celu zgłoszenia zgonu należy mieć przy sobie:

  • kartę zgonu wystawioną przez lekarza,
  • pisemne zezwolenie prokuratora na pochowanie zwłok, gdy przepis przewiduje udział prokuratora,
  • dowód osobisty osoby zmarłej oraz aktualny paszport,
  • dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon,
  • pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika.

Zgon osoby należy zgłosić w terminie:

  • 3 dni od sporządzenia karty zgonu,
  • 24 godziny od zgonu, jeżeli zgon nastąpił na skutek choroby zakaźnej.

Z uwagi na sytuację ograniczona została liczba osób, które będą mogły uczestniczyć w uroczystościach zawarcia związku małżeńskiego w Sali Ślubów w PKZ. Od 1 kwietnia do odwołania podczas jednej uroczystości w sali ślubów będzie obecnych maksymalnie 5 osób wraz z urzędnikiem.

Od 1 czerwca do odwołania zwiększa się liczba osób, które będą mogły uczestniczyć w uroczystościach zawarcia związku małżeńskiego w Sali Ślubów w PKZ. Podczas jednej uroczystości w sali ślubów będzie mogło być obecnych 11 osób wraz z urzędnikiem.

Wydział Spraw Obywatelskich

W ZAKRESIE SPRAW MELDUNKOWYCH:
telefon kontaktowy:
32 295 67 16
32 295 69 55

W ZAKRESIE DOWODÓW OSOBISTYCH:
telefon kontaktowy:
32 295 67 61
32 295 9656

W ZAKRESIE POJAZDÓW:
telefon kontaktowy:
32 295 69 02
32 295 67 81
32 295 96 24

W ZAKRESIE PRAWA JAZDY ORAZ UPRAWNIEŃ:
telefon kontaktowy:
32 295 67 92 (prawa jazdy) / 32 295 69 01 (uprawnienia)

KONTAKT W SPRAWIE WYBORÓW:
tel. 32 295 69 28

Email Wydziału Spraw Obywatelskich: obywatelski@dg.pl

Wydział Polityki Społecznej

Telefon kontaktowy: 32 295 68 93, 32 295 67 65
Email:wps@dg.pl

Wydział Podatków i Opłat

Kontakt w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego tel.: 32295 67 51, 32295 67 52
Kontakt w sprawie opłat adiacenckich i planistycznych tel.: 32295 67 33

Telefon kontaktowy: 32 295 67 15

Email Wydziału Podatków i Opłat: astanuch@dg.pl

Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów

Naczelnik Wydziału tel. 784 077 804,  32 295 96 97, email: efudali@dg.pl,  inwestor@dg.pl

Obsługa przedsiębiorców: tel. 662 138 251, 32 295 67 10 email: plelas@dg.pl,

w zakresie wniosków CEIDG: tel. 32 295 67 37,  32 295 69 13,  email: dczarnecka@dg.pl, bkosciow@dg.pl,

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych: tel. 32 295 69 54, email: eperzanowska@dg.pl,

Obsługa potencjalnych inwestorów, obsługa trwających procesów inwestycyjnych:

tel. 32 295 69 90, email: pzygmunt@dg.pl,

tel: 32 295 96 97, email: efudali@dg.pl, inwestor@dg.pl

Zaświadczenia o położeniu nieruchomości w obszarze rewitalizacji
tel. 32 295 69 90, 32 295 68 85, email: pzygmunt@dg.pl,

Wsparcie dla przedsiębiorców, przygotowane przez dąbrowski samorząd – sprawdź szczegóły

Wydział Infrastruktury Miejskiej

Adresami email do kontaktu są:

Naczelnik Wydziału – tel. 32 295 96 47, email: agrzadziel@dg.pl

Referat Dróg i Transportu – tel. 32 295 67 24, email: pglowacki@dg.pl

Referat Zarządzania i Gospodarowania Odpadami – tel. 32 295 68 47, email: rzalas@dg.pl

Referat Zieleni i Oczyszczania – tel. 32 295 96 51, email: araus@dg.pl

Referat Zarządzania Energią – tel. 32 295 96 82, email: mmrowka@dg.pl

Każdorazowo rekomenduje się uzgadnianie telefoniczne sposobu wniesienia podania do Wydziału Infrastruktury Miejskiej pod nr tel. 32 295 68 62.

Wydział Ochrony Środowiska

Numer kontaktowy Wydziału Ochrony Środowiska: 32 295 67 18

Email Wydziału Ochrony Środowiska: ekologia@dg.pl

Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej
Centrum Aktywności Obywatelskiej

W sprawach związanych z działalnością podmiotów społecznych, wnioskami dotacyjnymi oraz zakładaniem stowarzyszeń i fundacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 668 573 952 bądź e-mailem cao@dg.pl.

Kontakt telefoniczny  w sprawach związanych z aktywnością obywatelską (w tym konsultacje społeczne, proces DBP 2.0 oraz budżet obywatelski) tel. 518 270 597

Wydział Oświaty

Email: oswiata@dg.pl

tel. 32 295 68 35

Rekrutacja do przedszkoli prowadzona jest bez zmian.

Wydział Urbanistyki i Architektury

Na każdym piśmie dotyczącym prowadzonej przez wydział sprawie jest numer telefonu osoby prowadzącej, wobec tego w razie pytań prosimy kontaktować się z tą osobą telefonicznie, w razie jej absencji pod numerem telefonu 32 2956 867 lub 32 295 96 02
Dodatkowych informacji dotyczących trybu i sposobu załatwiania spraw udzielają pracownicy wydziału pod numerem telefonu: 32 295 96 02, email: architektura@dg.pl

Wydział Geodezji i Kartografii

Telefon kontaktowy:
32 295 67 55
32 295 69 68

Email: geodezja@dg.pl  

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Telefon kontaktowy:
32 295 68 32

Email: nieruchomosci@dg.pl

Wydział Inwestycji Drogowych

Telefon kontaktowy: 32 295 96 69

Email: inwestycje@dg.plzkubik@dg.pl   

Centrum Zarządzania Kryzysowego – Ośrodek Dyspozycyjny Prezydenta

Telefon kontaktowy: 32 262 44 10

Email: osrodek_dysp@dg.pl

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Telefon kontaktowy: 32 295 69 26

Emailmjakubczyk@dg.pl

Biuro Rady Miejskiej

Telefon kontaktowy: 32 295 67 13

Email: biuro_rady@dg.pl 

Wydział Inwestycji i Remontów

Telefon kontaktowy: 32 295 68 39

Email: rzwolinski@dg.pl

Wydział Kadr i Płac

Telefon kontaktowy: 32 295 67 40

Email: kadry@dg.pl

Wydział Księgowości

Telefon kontaktowy: 32 295 67 49

Email: ageborska@dg.pl

Wydział Kultury, Sportu i Organizacji Czasu Wolnego

Telefon kontaktowy: 32 295 6897

Email: wjuroff@dg.pl

Wydział Marki Miasta

Telefon kontaktowy: 32 2956 896

Email: zgorska@dg.pl

Wydział Nadzoru i Kontroli

Telefon kontaktowy: 32 295 68 81

Email: nadzorwlascicielski@dg.pl

Wydział Obsługi Urzędu

Telefon kontaktowy: 32 295 67 00

Email: rzeczyznalezione@dg.pladministracja@dg.pl

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektora Ochrony Danych

Telefon kontaktowy: 32 295 6 825

Email: mdanecka@dabrowa-gornicza.pl

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej

  • ograniczona możliwość umawiania się w siedzibie inspektoratu,
  • wizyta w siedzibie inspektoratu możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym jej umówieniu telefonicznym, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
  • w sytuacjach, w których nie jest to konieczne, prosimy o wyłączny kontakt telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej.

***

POZOSTAŁE JEDNOSTKI MIEJSKIE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

W związku z dalszą koniecznością ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę zakaźną COVID-19 zanim przyjdziesz do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej, zadzwoń lub napisz e-maila, bo może nie musisz wychodzić       z domu. Dokumenty i wnioski, których nie prześlesz pocztą lub drogą elektroniczną możesz złożyć w informacji na parterze siedziby Ośrodka przy Al. Piłsudskiego 2.

W przypadku pytań i wątpliwości pracownicy Ośrodka są do dyspozycji mieszkańców pod numerami telefonów lub adresami e-mail:

Dział Pomocy Środowiskowej

Pomoc finansowa (cała Dąbrowa Górnicza):  tel. 571-332-316 / e-mail: aszczerba@mops.com.pl

Gołonóg, Reden, Śródmieście: tel. 571-332-260 / e-mail: jmachaj@mops.com.pl

Strzemieszyce, Ząbkowice, Łosień: tel. 571-332-275 / e-mail: eszczepara@mops.com.pl

Punkt ul. Wyszyńskiego 1 (praca socjalna): tel. 571-332-290 / e-mail: aseweryn@mops.com.pl

Osoby bezdomne: tel. 571-332-390 / e-mail: jkrol@mops.com.pl

Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie: tel. 571-332-334 / e-mail: iwalotek@mops.com.pl

Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną

Zespół ds. Pieczy Zastępczej: tel. 571-332-357 / 571-332-356 / 571-332-355

e-mail: bbargiel@mops.com.pl

Zespół Świadczeń: tel. 571-332-353 / 571-332-352 e-mail: bgrubecka@mops.com.pl  dodr@mops.com.pl

Dział Aktywizacji Zawodowej i Komunikacji Społecznej

tel. 571-332-366  p. 310 / 571-332-367 / e-mail: mwrobel@mops.com.pl

Dział Świadczeń Rodzinnych i Wychowawczych

tel. 571-332-311   p. 214 / tel. 571-332-312   p. 216 / tel. 571-332-314   p. 217 / tel. 571-332-315   p. 217 / tel. 571-332-310   p. 218 / tel. 572-702-985   p. 212 / tel. 572-702-987   p. 211 / tel. 572-702-992   p. 211 / tel. 572-702-994   p. 210 / e-mail: dsr@mops.com.pl

Dział Pomocy Osobom Uprawnionym do Alimentów

tel. 571-332-322 / tel. 571-332-323 / tel. 571-332-324 / e-mail: dra@mops.com.pl

Dział Realizacji Świadczeń

Dodatki mieszkaniowe: tel. 571-332-273 / tel. 571-332-301 / e-mail: dszawarska@mops.com.pl

Karta Dużej Rodziny: tel. 571-332-336  / e-mail: arozewicz@mops.com.pl

Wypłata świadczeń: tel. 571-332-341 / e-mail: acabaj@mops.com.pl  / e-mail: kkoziel@mops.com.pl

tel. 571-332-342 / e-mail: estachacka@mops.com.pl

tel. 571-332-337 / e-mail: mstoklosa@mops.com.pl

tel. 571-332-273  / e-mail: dszawarska@mops.com.pl

tel. 571-332-335 / e-mail: kszefer@mops.com.pl

wydawanie zaświadczeń:  tel. 571-332-345 / e-mail: mrdest@mops.com.pl

Ośrodek Interwencji Kryzysowej: tel. 32 262 86 31 / tel. 571 332 385 oraz pod e-mail : oikdg@mops.com.pl

Dział ds. Rehabilitacji Społecznej

tel. 571-332-330 / e-mail: bnowicka@mops.com.pl

tel. 571-332-332 / e-mail: mkuchniak@mops.com.pl

tel. 571-332-331 / e-mail: mtysiac@mops.com.pl

Dział ds. Osób Starszych i Niepełnosprawnych

tel. 571-332-280 / tel. 572-703-007 / tel. 571-332-283 / e-mail : awojcik@mops.com.pl

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

tel. 571-332-371 / tel. 571-332-372 / tel. 571-332-370 / e-mail : pzoondg@mops.com.pl

Dział Kadr Płac i Organizacji:

tel. 571-332-389 / tel. 571-332-388 / e-mail : kadry@mops.com.pl

MIESZKAŃCY MIASTA MOGĄ SKORZYSTAĆ TELEFONICZNIE Z NASTĘPUJĄCYCH FORM WSPARCIA:

Konsultacje dla osób uzależnionych
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00  tel. 571-332-369

Konsultacje dla osób które utraciły pracę/poszukują nowej pracy
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00   tel.  571-332-367

Dąbrowski telefon wsparcia #jesteśmyztobą
codziennie w godzinach od 7.00 do 19.00  dyżurują  specjaliści działający w obszarze wsparcia psychicznego tel. 571-332-381

Miejski Telefon Zaufania codziennie, w godzinach od 19:00 do 22:00 dyżurują konsultanci, którzy również udzielają specjalistycznego wsparcia tel. 571- 332-386 lub tel. 32 268-12-22

Pomoc i wsparcie dla osób doświadczających przemocy w rodzinie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 18.00 tel. 571-332-270

Telefon dla osób objętych kwarantanną domową – codziennie w godz. 7.30-19.00  tel. 571-332-325

Dodatkowa infolinia tel. 571 332 364 działającą od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,  pod którą dyżurujący pracownik przyjmuje zgłoszenia i przekazuje do pracownika komórki organizacyjnej właściwej do rozpatrzenia Pan/Pani sprawy.

  1. Od 17 marca 2020 r. odwołane są posiedzenia składu orzekającego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności. Osoby zainteresowane będą informowane na bieżąco o dalszych działaniach, w tym wyznaczeniu nowego terminu posiedzenia w późniejszym okresie.
  2. Pracownicy socjalni nie przeprowadzają wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania, ale osoby, które są w szczególnie trudnej sytuacji finansowej, mogą zgłaszać swoje potrzeby telefonicznie lub emailem do pracowników socjalnych.
  3. Osoby, które ubiegają się o pomoc finansową, proszone są o podanie numeru konta bankowego, na które można przelać świadczenia, a w przypadku jego braku o założenie konta bezpośrednio w MOPS.
  4. Centrum Integracji Społecznej,  ul. Wapienna 17, zawieszona działalność.
  5. Klubu Integracji Społecznej zawieszony, ale cały czas można uzyskać wsparcie telefoniczne pod numerem tel. 571 332 366.

Zawieszona została również działalność:

  • placówek wsparcia dziennego,
  • Dziennego Domu Senior i Wigor, siedziba główna ul. Morcinka 1 i filii: nr 1 ul. Korczaka 9a, nr 2 ul. Jaworowa 4a
  • Środowiskowego Domu Samopomocy, siedziba główna ul. Morcinka 15, filia ul. Swobodna 59
  • Warsztatów Terapii Zajęciowej, ul. Św. Antoniego 107.
  • Działalność Punktu Konsultacyjnego ds. Uzależnień przy ul. Karola Adamieckiego 13. Codziennie, w godzinach od 19:00 do 22:00 pod numerem telefonu 571332386 lub 322681222 dyżurują konsultanci „Telefonu Zaufania”, którzy udzielają specjalistycznego wsparcia.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych:

  • Podjęto decyzję o zamknięciu w weekendy targowisk miejskich przy ul. Tysiąclecia i Ludowej.
  • Ograniczono dostęp do budynków administracji i dyrekcji.
  • Odwołane zostały przyjęcia w ramach skarg i wniosków.
  • Na stronie internetowej umieszczona zostanie informacja dla mieszkańców o utrudnieniach.

Placówki opiekuńczo-wychowawcze:

Wstrzymano odwiedziny dzieci w podległych placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami

Od 16 marca do odwołania obsługa klientów w MZGO odbywa się tylko zdalnie – telefonicznie, poprzez ePuap, , mailowo. Bieżące informacje na stronie internetowej.

Od 22.04.2020 w sprawach pilnych (po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu) można załatwić sprawę związaną z gospodarowaniem odpadami bezpośrednio w siedzibie MZGO przy Al. Piłsudskiego 34c.

Punkt obsługi na stanowisku nr 19 w UM jest nieczynny.

Bieżące informacje na stronie internetowej.
tel. 32 264 46 23
email: sekretariat@mzgodg.pl

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej od dnia 13.03.2020 r. do odwołania zawiesza bezpośrednią obsługę klientów. Prosimy o pozostanie w domu i załatwianie spraw urzędowych w formie:
– elektronicznej
– telefonicznej
– drogą pocztową
– poprzez e-PUAP

Strona internetowa Powiatowego Urzędu Pracy: https://dabrowagornicza.praca.gov.pl
Elektroniczna rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy: www.praca.gov.pl
Profil zaufany ePUAP: proces oraz wszelkie informacje na temat zakładania profilu zaufanego znajdziecie Państwo na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
https://www.zus.pl/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/profil-zaufany-epuap1

Jeżeli rejestracja elektroniczna byłaby z jakichś względów niemożliwa, istnieje możliwość wypełnienia niżej wymienionych dokumentów, wydrukowania ich, podpisania odręcznie i przesłanie pocztą lub w ostateczności dostarczenie do Urzędu (do wyznaczonego miejsca Biura Podawczego).
UWAGA! Brak własnoręcznego podpisu na powyższych dokumentach będzie skutkowało brakiem rejestracji.

Obsługa elektroniczna kada@pup-dg.pl i telefoniczna tel. 32 262 37 39, 32 262 29 39

Strona internetowa Powiatowego Urzędu Pracy: www.dabrowagornicza.praca.gov.pl

Szczegółowe informacje na fb: https://www.facebook.com/pupdg/

Obsługa osób bezrobotnych

– rejestracja, zasiłki, zaświadczenia, dodatki aktywizacyjne wew. 265, 246, 215, 255, 248

Kierownik wew. 245,246.

Elektroniczna rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy: www.praca.gov.pl

Obsługa pracodawców

– oferty pracy, rekrutacje wew. 232

– szkolenia wew. 206, 211

– staże wew. 225, 226

– prace interwencyjne, doposażenie stanowisk wew. 212

– zatrudnianie cudzoziemców wew. 244, 233

Kierownik wew. 231, 229.

Informacje w sprawie dotacji na rozpoczęcie własnej działalności wew. 227,228,  231.

***
ZOBACZ, JAK ZAŁOŻYĆ PROFIL ZAUFANY

Czytaj więcej

Wiadomości

Sztandar Huty Katowice w kosmosie

Wiadomości

Przez dwa miesiące ciężarówki będą jeździć Strzemieszycką

Nieruchomości

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

Nieruchomości

Przetarg na sprzedaż nieruchomości położonej przy ul. Myśliwskiej