Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści
  • Wersja dla niedowidzących Ikona wersja dla niedowidzącychWersja dla niedowidzących
  • Ikona wersja dla niepełnosprawnych Wersja dla niepełnosprawnych
  • Wielkość czcionki
    Zmniejsz rozmiar czcionki
    Zwiększ rozmiar czcionki
  • BIP

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
23 września 2021

Social media dla biznesu

Drukuj

Social media to dobre narzędzia wspierające biznes. 27 września odbędzie się bezpłatne szkolenie, na którym można dowiedzieć się, jak z nich skutecznie korzystać prowadząc swoje interesy.

Szkolenie „Jak prowadzić działania w social media, aby rozwinęły Twój biznes? – wykorzystaj potencjał Facebooka, Instagrama, LinkedIna oraz TikToka” odbędzie się w poniedziałek, 27 września, w Dąbrowskim Inkubatorze Przedsiębiorczości (ul. 3 Maja 22). Początek o godz.18. Udział bezpłatny, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

Prowadzącą szkolenie będzie Paulina Rapacz – Senior Social Media Specialist w agencji 4People. Od 2017 roku odpowiada po stronie agencji za działania marketingowe klientów w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na platformach social media, kampanie paid social oraz formułowanie strategii działań marki w tych obszarach. Pracuje z klientami z obszaru ecommerce, medycyny, start-upami, branżą deweloperską oraz MŚP. Swoją pracę zaczyna od poznania modelu biznesowego oraz zadawania pytań, aby prowadzić działania marketingowe przekładające się na mierzalne wyniki.

– Wchodząc na ścieżkę biznesową mało osób jest świadome, jak wiele rzeczy jeszcze nie wie. Skupiając się na tworzeniu produktu lub usługi, optymalizacji procesów biznesowych oraz pozyskiwaniu pierwszych klientów nadajemy marketingowi znacznie mniejszy priorytet. Jednak sprzedaż i marketing splatają się na tyle mocno, że nie warto dzielić ich na osobne segmenty – przekonują przedstawiciele Dąbrowskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, który organizuje szkolenie. 

– Na szkoleniu dowiesz się, jak prowadzić działania social media, aby rozwinęły twój biznes. Porozmawiamy o potencjale Facebooka, Instagrama, Tik Toka czy LinkedIn w odniesieniu do realizacji konkretnych celów marketingowych – dodają.

Prowadząca odpowie m.in. na pytania:

  • Jak wybierać odpowiednią platformę komunikacji do prowadzenia optymalnych działań do Twojej firmy?
  • Jak nie przepalać 75% budżetu na marketing?
  • Co warto wiedzieć samemu, a co warto delegować freelancerowi lub agencji marketingowej?
  • Czy social media faktycznie sprzedają i jak te działania właściwie zmierzyć?

Oprócz organizacji biznesowych szkoleń, spotkań i comiesięcznych konsultacji, Dąbrowski Inkubator Przedsiębiorczości udziela bieżących informacji dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Kontaktować można się telefonicznie, pod numerem 533 322 578. 

DIP mieście się przy ul. 3-go Maja 22 w Dąbrowie Górniczej. Zapewnia kompleksowe i bezpłatne wsparcie, zarówno dla osób planujących rozpoczęcie przygody z biznesem, jak i właścicieli firm z krótkim stażem. W DIP można m.in. skorzystać z konsultacji i porad. W jego siedzibie do dyspozycji są miejsca do pracy, czyli tzw. przestrzeń coworkingowa. Cykliczne spotkania to z kolei okazja do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów z innymi przedsiębiorcami. Informacje o jego bieżącej działalności na stronie www.inkubator-dabrowa.pl

Dąbrowski Inkubator Przedsiębiorczości działa od lipca 2018 r., powstał z inicjatywy miasta oraz organizacji z naszego regionu, m.in. Stowarzyszenia Przedsiębiorcy z Wyboru oraz Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. W partnerstwie z Urzędem Miejskim realizuje program „Lokal na start”, którego czwarta edycja została rozstrzygnięta w kwietniu. W tym konkursie o lokale na atrakcyjnych warunkach, z niskim kosztem najmu, mogą ubiegać się małe i mikro przedsiębiorstwa, które rozpoczynają działalność gospodarczą lub prowadzą ją nie dłużej niż 5 lat. Wspólnym projektem miasta i DIP jest również „Model biznesowy dla Dąbrowy”. Do 4 października trwa nabór do jego drugiej odsłony. Laureaci otrzymają finansowy zastrzyk, który pomoże rozwinąć autorski biznes. Więcej informacji o tym konkursie.

Wszyscy, którzy mają firmę w Dąbrowie Górniczej krócej niż 5 lat albo zastanawiają się nad otwarciem działalności, powinni zainteresować się Pakietem Młodego Przedsiębiorcy. To program scalający wszystkie dostępne w mieście formy wsparcia dla początkujących przedsiębiorców. Więcej informacji na stronie pmp.dabrowa-gornicza.com

Aktualności dla osób prowadzących działalność gospodarczą w mieście, dotyczące m.in. uzyskania wsparcia, a także informacje dla inwestorów zainteresowanych pozyskaniem nowych terenów do prowadzenie biznesowych przedsięwzięć, na stronie dabrowa-gornicza.com

fot. pixabay.com

Czytaj więcej

Rekreacja

Koszykarze grają o półfinał

Rekreacja

Siatkarskie emocje na europejskim poziomie

Strona główna

Marzec z Pałacem Kultury Zagłębia

Wiadomości

Zima – przygotuj się na trudności, nie zapominaj o potrzebujących