Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści
  • Wersja dla niedowidzących Ikona wersja dla niedowidzącychWersja dla niedowidzących
  • Ikona wersja dla niepełnosprawnych Wersja dla niepełnosprawnych
  • Wielkość czcionki
    Zmniejsz rozmiar czcionki
    Zwiększ rozmiar czcionki
  • BIP

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
19 lipca 2022

Gorąca pułapka – nie zostawiaj mnie w aucie

Drukuj

Po kilku nieco chłodniejszych dniach lato wraca w pełnej okazałości – z wysokimi temperaturami powietrza włącznie. A wraz z nim problem pozostawianych w samochodzie dzieci oraz zwierząt.

Nawet kilka minut spędzonych w takim pojeździe może doprowadzić do poważnego uszczerbku na zdrowiu lub – co gorsza – nawet do zgonu. Niby wszyscy o tym wiedzą, a w całym kraju niemal każdego dnia dochodzi do tego typu niebezpiecznych zdarzeń. Dlatego Centrum Handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej wystartowało z kampanią, która przypomina klientom galerii o niepozostawianiu dzieci oraz zwierząt w pojazdach.

„Gorąca pułapka – nie zostawiaj mnie w aucie” – taki komunikat widnieje na plakatach, które znajdują się w kluczowych miejscach Centrum Handlowego Pogoria. Na zdjęciach płaczące dziecko w foteliku samochodowym oraz pies przy szybie samochodowej, w której odbija się słońce. Dodatkowo z głośników regularnie wydobywa się dedykowany kampanii spot, a na telewizorach emitowana jest specjalna animacja.

– Nasza kampania pełni swojego rodzaju funkcję „przypominajki”. Mamy nadzieję, że nikt celowo dziecka czy pieska nie pozostawia w zamkniętym samochodzie. Żyjemy niestety w ciągłym biegu. Jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy, które wynikają najczęściej z niedopatrzenia, zmęczenia czy po prostu zwykłego zamyślenia. Dlatego zdecydowaliśmy, że w naszej galerii zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby każdej mamie i tacie przypomnieć o tym, żeby nie pozostawiali dzieci oraz zwierząt w samochodzie – tłumaczy Adriana Binczek–Chłond, Dyrektor Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej.

Plakaty kampanii widoczne są już przy wejściach do galerii, tak aby od razu przykuć uwagę klientów. Jeśli jednak ktoś np. w ferworze rozmowy przegapi je w tych lokalizacjach, kolejne widoczne są na terenie całego obiektu. Nie da się z kolei nie usłyszeć regularnie nadawanych komunikatów głosowych na terenie CH Pogoria. Właściciele galerii tą kampanią zwracają także uwagę na drugi niezwykle ważny aspekt.

– Bądźmy czujni i uważni. Przechodząc przez parking, zerknijmy przelotnie do zaparkowanych obok samochodów czy w środku, w tej „gorącej pułapce”, nie znajdują się dzieci bądź jakieś zwierzęta. Nie bądźmy obojętni i natychmiast reagujmy, jeśli zauważymy, że dziecko lub zwierzak znajdują się w niebezpieczeństwie. W razie takiej sytuacji prosimy o szybki kontakt z naszą ochroną. Warto także pamiętać, że w przypadku zagrożenia życia dziecka bądź np. pieska, możemy w takim samochodzie wybić szybę w celu uratowania pozostawionego pasażera i nie poniesiemy z tego tytułu żadnych konsekwencji prawnych – mówi Adriana Binczek-Chłond.

Płaczące dziecko w samochodzie

 

Czytaj więcej

Rekreacja

Rywale zbyt mocni. Warta przegrała w Lidze Mistrzów

Strona główna

Dąbrowa Katarska

Wiadomości

Od grudnia na dwa miesiące ciężarówki wrócą na Strzemieszycką

Biznes

W poniedziałek dowiemy się, kto wymyślił najlepszy „Model biznesowy dla Dąbrowy”